"Szukałam czegoś ciekawego; czegoś co ma swoją historię. Po latach projektowania klasycznej biżuterii uznałam, że byłoby fajnie gdyby przedmiot niósł za sobą coś więcej niż tylko to, że jest ładny" zdradziła Anna Orska w artykule Michała Zaczyńskiego, który ukazał się w lifestyle'owym magazynie SUKCES na portalu Rzeczpospolita.pl.
"Biżuterię zaczęła tworzyć ponad dwadzieścia lat temu, także dla największych marek. Od 2009 roku działa pod własnym nazwiskiem. Rzadko sięga po klasyczne surowce; im bardziej niestandardowe ich pochodzenie i trudniejsza technika obróbki i zdobień – tym dla niej lepiej. O jej oryginalnych, trudnych do zdefiniowania, a jednocześnie łatwo rozpoznawalnych projektach mówi się „charakterne”. Dziś jest najbardziej uznaną polską projektantką biżuterii" - tak o twórczyni marki ORSKA pisze Zaczyński. W dalszej części artykułu autor odsłania kulisy wypraw do warsztatów świata w poszukiwaniu nietypowych rzemiosł i pracy z nieoczywistymi materiałami, po jakie najczęściej sięga projektantka.
Zaintrygowani? Zapraszamy do lektury. Całość przeczytacie klikając tu.