Wymiany i zwroty

Zawsze mamy nadzieję, że nasze projekty będą sprawiać swoim nowym właścicielom mnóstwo radości przez długi czas.
Aby każdy klient był w pełni zadowolony z posiadanej biżuterii, ORSKA akceptuje zwroty zamówień zakupionych w butiku online, w ciągu 14 dni od doręczenia ich.
Żeby zwrócić zakupione produkty, należy:
- wypełnić formularz zwrotu, dostępny poniżej,
- odesłać go wraz z biżuterią i dowodem zakupu na adres:
ORSKA
Dąbrowskiego 330
60-406 Poznań
T: 507 150 900
- Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być zapakowany w oryginalne opakowanie.
- Biżuterię możesz wysłać w dowolny, bezpieczny sposób, na przykład zamawiając kuriera DHL pod adresem orska.dhl24.com.pl/zwrot
- Biżuteria zakupiona w butikach stacjonarnych nie podlega zwrotom.
Istnieje możliwość jednokrotnej wymiany biżuterii na model w tej samej bądź wyższej cenie, w ciągu 30 dni od momentu odbioru zamówienia, po okazaniu dowodu zakupu biżuterii.
Produkty można wymienić na inne o tej samej lub wyższej wartości. Wymieniany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być zapakowany w oryginalne opakowanie.
Aby wymienić zamówienie należy odesłać biżuterię na adres wskazany powyżej wraz z danymi kontaktowymi, paragonem oraz informacją o chęci wymiany.
Nową biżuterię należy zamówić na stronie internetowej ORSKA wybierając pobranie lub przelew jako formę płatności oraz dodając informację o wymianie w komentarzu do zamówienia.
W odpowiedzi zostanie wysłana informacja o ewentualnej wysokości pobrania lub przelewu.
W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu
ORSKA team
sklep@orska.pl
t: 507 150 900
Pobierz: