ORSKA
Zapraszamy do kontaktu: sklep@orska.pl I 501 152 719
Wymiany i zwroty

Zawsze mamy nadzieję, że nasze projekty będą sprawiać swoim nowym właścicielom mnóstwo radości przez długi czas.
Aby każdy klient był w pełni zadowolony z posiadanej biżuterii, ORSKA  akceptuje zwroty zamówień zakupionych w butiku online, w ciągu 14 dni od doręczenia ich.

Żeby zwrócić zakupione produkty, należy:

ORSKA
Folwarczna 91
62-081 Przeźmierowo
T: 507 150 900


  • Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być zapakowany w oryginalne opakowanie.
  • Zwrot na koszt ORSKA możesz:
    • nadać w paczkomacie Inpost, w tym celu należy wypełnić formularz znajdujący się tutaj
    • wysłać za pośrednictwem kuriera DHL, w tym celu należy wypełnić formularz znajdujący się tutaj
  • Biżuteria zakupiona w butikach stacjonarnych nie podlega zwrotom.

 
W przypadku chęci wymiany produkt należy zwrócić w ciągu 14 dni od zakupu oraz zamówić nowy za pośrednictwem butiku online.

Pobierz: Formularz zwrotu

 

Biżuteria - sklep internetowy ORSKA

Jak spakować przesyłkę zwrotną?

Jeśli nie trafiłeś z wyborem i chciałbyś odesłać swoje zamówienie, zachęcamy Cię do skorzystania z tego samego opakowania. Nasze opakowania wysyłkowe, dzięki dodatkowemu paskowi klejącemu, są jednocześnie opakowaniami zwrotnymi. Wystarczy, że zerwiesz taśmę, usuniesz starą etykietę, nakleisz nową i voila! Twoja paczka znów jest gotowa do drogi.

czytaj dalej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium