ORSKA
Zapraszamy do kontaktu: sklep@orska.pl I 501 152 719
Reklamacje

Ikona ORSKA bizuteria Kolorystyka biżuterii

Biżuteria marki ORSKA wykonywana jest głównie z mosiądzu. Mosiądz to stop miedzi i cynku w różnych proporcjach. Mosiężne wyrobu to wyjątkowe produkty, ponieważ żyją i zmieniają się wraz ze swoim właścicielem. Nowy mosiężny wyrób ma barwę jasnego złota lub grafitową, jeśli został pokryty oksydem. Z czasem kolor złota ciemnieje i nabiera szlachetnej głębi. Oksyd z kolei jaśnieje nabierając charakteru vintage.

Użytkowana biżuteria dojrzewa wraz ze swoim właścicielem pod wpływem jego stylu życia i sposobu noszenia biżuterii. Delikatne zmiany koloru metalu są rezultatem naturalnej ewolucji biżuterii dzięki czemu zyskuje ona indywidualny charakter.

 

Ikona ORSKA biżuteriaJak dbać o biżuterię i torebki

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze projekty były jak najbardziej wytrzymałe, jednak są one delikatne i wymagają odpowiedniego użytkowania. Należy ją chronić przed uszkodzeniami mechanicznymi, wpływem chemikaliów, kontaktem z innymi metalami oraz wilgocią. Warto zapoznać się ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania biżuterii, zamieszczonymi w zakładce pielęgnacja oraz wskazówkami dotyczącymi użytkowania torebek w zakładce pielęgnacja torebek.

 

Ikona ORSKA biżuteriaReklamacje

W przypadku braku zgodności produktu z umową, kupującemu – z mocy prawa (ustawa Kodeks cywilny i ustawa o prawach konsumenta) - przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt ORSKA sp. k. z siedzibą w Przeźmierowie (62-081) ul. Folwarczna 91, KRS 0000933626 (dalej: ORSKA).

Jeżeli Klient w ciągu 2 lat od daty zakupu stwierdzi wady Produktu, może skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi, zgłaszając reklamację.

Uprawnieniami z tytułu rękojmi objęte są takie wady Produktu, które czynią Produkt niezgodny z umową, przy czym nie dotyczy to tych właściwości (cech) Produktów, o których mowa powyżej (kolorystyka Produktu).  Rękojmia nie obejmuje także uszkodzeń mechanicznych, naturalnego zużycia oraz uszczerbków Produktu wynikających z nieprawidłowego użytkowania Produktu (wskazówki dotyczące użytkowania zostały zawarte w zakładce Pielęgnacja i Pielęgnacja torebek).

Jeżeli kupującym jest konsument, a wada została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w momencie zakupu. Jeśli wada ujawni się w okresie późniejszym, jej istnienie w momencie zakupu należy udowodnić.

Ponadto, w ciągu 2 lat od zakupu, istnieje możliwość jednokrotnego bezpłatnego czyszczenia Produktu stanowiącego biżuterię, po okazaniu dowodu zakupu lub okładki na paragon. Każde kolejne czyszczenie kosztuje 10% ceny zakupu biżuterii.

 

Ikona ORSKA biżuteriaZgłaszanie reklamacji

Wszelkie reklamacje, można składać pisemnie na adres ORSKA wskazany poniżej, a także bezpośrednio w butikach ORSKA, jak również w formie elektronicznej na adres e-mail: sklep@orska.pl.

W przypadku reklamacji Produktu zakupionego w e-sklepie orska.pl, Klient będący konsumentem lub osobą fizyczną, do której stosuje się przepisy dotyczące konsumenta, udostępnia ORSKA Produkt wraz dowodem jego zakupu. ORSKA odbierze Produkt od Klienta na swój koszt, po uprzednim wybraniu przez Klienta najdogodniejszego dla niego, jednego z zaproponowanych przez ORSKA sposobów odbioru reklamowanego Produktu, np. za pośrednictwem kuriera lub bezpośrednio w butiku ORSKA.

Dla sprawnego rozpoznania reklamacji zalecane jest podanie w zgłoszeniu reklamacyjnym przez Klienta następujących danych: rodzaju wady i daty jej wystąpienia; żądania, w jaki sposób Klient chciałby aby reklamacja została rozpoznana; danych kontaktowych Klienta, w tym adresu, na który ma nastąpić ewentualny zwrot Produktu.

W celu ułatwienia zgłoszenia reklamacji można wypełnić formularz reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania przez ORSKA zgłoszenia.

 

ORSKA sp. k.
Folwarczna 91
62-081 Przeźmierowo
t: 507 150 900
e: sklep@orska.pl

 

Pobierz:

Formularz reklamacji

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium