Do współpracy zaprosiliśmy cztery aktywistki społeczne i ekologiczne:
Paulinę Górską, Annę Piętę, Martę Karwacką i Katarzynę Zajączkowską.
Dziewczyny wystąpiły w naszej kampanii lookbookowej, pokazując Wam jak różnorodnie możecie nosić wegańskie torebki ORSKA.
Kim są i co robią? Poznajcie je bliżej.
Paulina
Promotorka ekologicznego stylu życia, ekoaktywistka, pasjonatka CSR. Prowadzi w mediach społecznościowych popularne profile @eko.paulinagorska, obserwowane przez kilkadziesiąt tysięcy osób. Autorka bloga paulinagorska.com. Prelegentka na konferencjach dotyczących zrównoważonego stylu życia. W przeszłości zawodowo zarządzała produktami internetowymi w spółkach mediowych. Na co dzień mama Apolonii i Gai.
Marta
Ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju oraz CSR, właścicielka firmy doradczej GOOD IMPACT. Jest przekonana, że zarządzanie przez wartości ma sens biznesowy i społeczny oraz, że świadomi konsumenci to nieodłączny element społecznej odpowiedzialności firm. Jej praca doktorska na temat CSR otrzymała w 2013 roku I nagrodę w presiżowym konkursie VERBA VERITATIS. Prelegenta na wielu konferencjach. Laureatka ELLE Style Awards 2018 za promowanie odpowiedzialności w branży mody. Prowadzi blog How to Wear Fair. Prywatnie mama Stacha i Ludwika.
Ania
Aktywistka społeczna, ekspertka ds. zrównoważenia w modzie i prowadząca podcast MUDA Talks (o zrównoważeniu, ekologii i ekonomii cyrkularnej). Była odpowiedzialna za strategię zrównoważenia i łańcuch dostaw marki NAGO. Wcześniej przez kilka lat organizowała targi rzemiosła i mody autorskiej HUSH Warsaw, jako dyrektor artystyczna i współwłaścicielka marki. Swoje teksty o świadomej konsumpcji i odpowiedzialnej modzie publikowała w VOGUE.PL, NOIZZ.PL czy DESIGN ALIVE. Życiowe motto: bądź głosem nie echem.
Katarzyna
Autorka podcastu „Odpowiedzialna moda”, w którym edukuje na temat sposobów na zdrowszą relację z własną szafą i resztą świata oraz książki „Odpowiedzialna moda. Guilt-free przewodnik po slow fashion”. Wykładowczyni i projektantka z kilkunastoletnim doświadczeniem w dużych markach odzieżowych. Wspiera branżę w ekologicznej transformacji, skupiając się na innowacyjnych i cyrkularnych rozwiązaniach. Prowadzi wykłady propagując odpowiedzialną produkcję i konsumpcję mody.