Nieśmiertelnik dla nieśmiertelnych. Historia współpracy Netflix x ORSKA

Najnowsza produkcja serwisu Netflix "The Old Guard" z Charlize Theron w roli głównej, miał swoją głośną premierę 10 lipca. Z tej okazji lider platform streamingowych w Polsce zorganizował we współpracy z Filmweb'em (polskim serwisem internetowym poświęconym filmom i ludziom kina) konkurs, w którym można wygrać jeden z nieśmiertelników wykonanych przez ORSKA.

Autorski naszyjnik został zaprojektowany przez Annę Orską specjalnie na potrzeby tej kooperacji. W skład limitowanej edycji wchodzi sto numerowanych egzemplarzy wykonanych ręcznie z oksydowanego mosiądzu. Dwustronna zawieszka o kutej powierzchni zawiera symbol inspirowany filmem. Topór jest charakterystyczną bronią Andy, głównej filmowej bohaterki. Dowodzi ona armią nieśmiertelnych, którzy przez wieki pomagali ludzkości - a teraz muszą stanąć przed największym wyzwaniem w swojej historii!

Artystyczna biżuteria ORSKA - nieśmiertelnik. ORSKA x Netflix

Organizatorom zależało na podkreśleniu siły kobiet, dlatego zdecydowali się na współpracę z projektantką znaną z odważnych i nieszablonowych rozwiązań. Nieprzypadkowa jest również forma naszyjnika - surowy metal i format nieśmiertelnika, kojarzone z walecznością i męstwem, współgrają z głównym aspektem filmu: nieśmiertelnością. 

Jeśli chcielibyście zdobyć jeden z naszyjników ORSKA x Netflix zachęcamy do spróbowania swoich sił w konkursie - wystarczy, że zajrzycie tu. Natomiast klasyczne nieśmiertelniki ORSKA znajdziecie w kolekcji Revolt. 

Zostaw komentarz

Pamiętaj, że komentarze muszą zostać zatwierdzone przed ich opublikowaniem