Przyszedł maj, zakwitły kasztany, a my w pogodnej aurze zaprezentowaliśmy nasze nowości. Po wielu miesiącach przerwy spowodowanej pandemicznymi obostrzeniami kameralny dom handlowy Mysia 3 zorganizował Press Day, czyli spotkanie z dziennikarzami, w trakcie którego mieliśmy okazję premierowo i przedpremierowo pokazać najnowsze projekty Anny Orskiej.
Spotkanie miało charakter pikniku i pierwszy raz w historii zorganizowane zostało na dziedzińcu Mysiej 3. Pod chmurką, a właściwie w promieniach wiosennego słońca, na specjalnie przygotowanych ekspozytorach wypełnionych piaskiem rozłożyliśmy mosiężne kobiece sylwetki. To część linii, która na początku czerwca 2021 roku wzbogaci kolekcję Body. Artystycznie zinterpretowane twarze, ręce, nogi i korpusy z kryształowym pępkiem utworzyły finezyjne naszyjniki, bransoletki, pierścionki i kolczyki. Tego lata nadgarstki i uszy fanek ORSKA zdobić będzie biżuteria niczym z kubistycznego płótna:)
Prezentację uzupełniały lekkie łańcuchy w kontrastujących srebrnych i złotych kolorach oraz wegańskie torebki z kolekcji VIVO. Przybyli na miejsce dziennikarze mieli okazję dotknąć innowacyjnych skór wykonanych z roślin i owocowych odpadów oraz przekonać się, że wizualnej różnicy między materiałami a skórą zwierzęcą nie ma niemal żadnej!
W tym dniu dopisała nie tylko pogoda, ale także goście! Przedstawiciele najważniejszych polskich redakcji prasowych i internetowych tłumnie nas odwiedzili. Po wielu tygodniach kontaktu wyłącznie online dobrze było się znów zobaczyć w pięknych okolicznościach przyrody:)