
Jesień już czuć w powietrzu a wraz z nią nadszedł kolejny sezon w świecie mody. Czas zatem na prezentację trendów AW16/17. Szesnastego września 2016 roku podczas Press Day domu handlowego Mysia 3, ORSKA miała przyjemność przedstawić przedpremierowo dwie nadchodzące kolekcje.
Kolekcja Nepal, której premiera odbędzie się już w październiku, jest owocem miesięcznej pracy Anny Orskiej, nomen omen, w Nepalu. Podczas Press Day rzeźbione egzemplarze biżuterii z mosiądzu i srebra zostały zaprezentowane na tle jedwabnych tkanin przywiezionych z azjatyckiej wyprawy Anny. W ten sposób powstał wspaniały kontrast złotej i grafitowej biżuterii z soczystym różem i głęboką czernią indyjskiego jedwabiu.
W listopadzie z kolei w butikach pojawią się delikatne, ażurowe modele z leśnej kolekcji Thuja. Kolczyki, naszyjniki i bransolety z mosiężnych gałązek zostały ułożone na żywej thuji, dzięki czemu wyglądały niczym ściągnięte z nadgarstków i dekoltów leśnych rusałek.

Oprócz jesienno-zimowych kolekcji pojawiły się także inne premiery. Na Press Day po raz pierwszy można było przekonać się jak pachnie pracownia ORSKA :) Stworzony przez Senselier Marta Siembab specjalnie dla nas zapach wzbudzał naprawdę spore emocje, a nowy branding marki autorstwa Macieja Kaweckiego ze studia Brandburg dopełniał całości. Więcej szczegółów na ten temat wkrótce. Już niedługo poznacie odmienioną ORSKĄ! :) ;);) Stay tuned! ;)
