Zapraszamy do kontaktu: sklep@orska.pl I 501 152 719

Szukaj

Premiera online kolekcji VIVO

16.04.2021
Premiera online kolekcji VIVO

Miała być kolacja z degustacyjnym wegańskim menu oraz wieczorny event dla dziennikarzy i fanów marki. Pandemia i rządowe obostrzenia sprawiły jednak, że planując premierę najnowszej kolekcji musieliśmy wykazać się kreatywnością. Zamiast spotkania przy winie i owocowo-warzywnym menu postawiliśmy na instagram. Pierwsza w historii ORSKA kolekcja torebek była jednocześnie pierwszą naszą premierą, która odbyła się w przestrzeni online. 

Na kilka dni przed premierą wysłaliśmy do dziennikarzy specjalnie zaprojektowane papierowe zaproszenia w kształcie ćmy. Jedno ze skrzydełek skrywało w sobie informację o premierze. Drugie było małą kosmetyczką lub pokrowcem na klucze, wykonanym ze skrawków skóry z odpadów jabłkowych, które zostały nam w procesie tworzenia torebek. Dzięki temu przedstawiciele mediów mieli okazję dotknąć innowacyjnego materiału i osobiście przekonać się, że w dotyku i warstwie wizualnej nie różni się on od skóry zwierzęcej. Kiedy wszystkie ćmy wylądowały już na dziennikarskich biurkachrozpoczęliśmy wielkie odliczanie do godziny zero.


W relacji live (czyli odbywającej się w czasie rzeczywistym) towarzyszyły nam ambasadorki kolekcji: Anna Pięta, Paulina Górska i Marta Karwacka. W pierwszej części spotkania Ania Orska zaprezentowała kolekcję i opowiedziała o jej unikatowych aspektach; w drugiej projektantka i zaproszone gościnie wzięły udział w dyskusji na temat ekologicznych zachowań, odsłoniły kulisy powstawania kampanii zdjęciowej oraz podzieliły się anegdotami związanymi z kolekcją. Mile zaskoczyliście nas Państwo liczną obecnością w trakcie wydarzenia. Kilkaset osób uczestniczyło w premierze live, a zapisaną relację obejrzało już kilka tysięcy widzów. O takiej publice w realnym spotkaniu moglibyśmy tylko pomarzyć - okazało się, że w przestrzeni online wszystko jest możliwe. 


Premiera kolekcji VIVO to pierwsza premiera online i pierwszy live streaming w życiu Ani Orskiej i marki ORSKA. Eventowi towarzyszyła ogromna trema i obawa o to, czy wszystko pójdzie zgodnie z planem. Scenariusz był ramowy, wiele momentów improwizowanych. Było spontanicznie, wesoło i autentycznie. Dziękujemy, że byliście z nami w tym czasie!

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów