Zapraszamy do kontaktu: sklep@orska.pl I 501 152 719
Kategorie blog
Archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
Chmura tagów
Marta Niedźwiecka: Nasze ciało jest nami.
Marta Niedźwiecka ambasadorką ORSKA biżuteria

Ambasadorką najnowszej linii biżuterii z kolekcji Body jest Marta Niedźwiecka, psycholożka i autorka popularnego podcastu o psychologii i seksualności, która uważa ciało za początek naszego doświadczania siebie. W swoich audycjach przypomina, że kobieca siła płynie z komfortu bycia sobą. O problemach z akceptacją, znaczeniu ciała i potrzebie zaopiekowania się własną kobiecością przeczytacie w naszym wywiadzie z Martą. Dobrej lektury!

Akty czułości - nowa linia z kolekcji Body
kolekcja Body, nowa kolekcja biżuterii artystycznej ORSKA

Ciało kobiety. We wszystkich kulturach dyscyplinowane i poddane społecznym ograniczeniom. Od zawsze fascynowało malarzy i rzeźbiarzy. W najnowszej linii biżuterii Anna Orska czerpie z bogactwa kobiecych wizerunków, jakie na przestrzeni pojawiły się w sztuce i osadza je we współczesnym kontekście, by zadać pytanie co kobiece ciało oznacza dziś?

Nagroda Must have dla kolekcji New Stone
Kolekcja New Stone wyróżniona w konkursie Must Have, biżuteria ORSKA

Kolekcja New Stone, w której główną rolę gra kamień wytworzony z poprzemysłowego plastiku, została wyróżniona znakiem jakości must have 2021! Organizowany przez Łódź Design Festival od 2011 roku plebiscyt wyróżnia najlepsze polskie wdrożenia pochodzące od polskich projektantów i producentów.

Press Day SS21
Press day ORSKA biżuteria, biżuteria artystyczna Anny Orskiej

Przyszedł maj, zakwitły kasztany, a my w pogodnej aurze zaprezentowaliśmy nasze nowości. Po wielu miesiącach przerwy spowodowanej pandemicznymi obostrzeniami kameralny dom handlowy Mysia 3 zorganizował Press Day, czyli spotkanie z dziennikarzami, w trakcie którego mieliśmy okazję premierowo i przedpremierowo pokazać najnowsze projekty Anny Orskiej.

Natura w najlepszej formie. Limitowana seria wegańskich torebek VIVO by ORSKA.
392.jpg Limitowana seria torebek VIVO to owoc paktu, jaki zawarliśmy z naturą. Wykonana w zgodzie z tradycyjną sztuką kaletniczą w lokalnym warsztacie z roślinnych i owocowych materiałów, które powstały w zrównoważony sposób, przypomina, że wybory jakich dokonujemy dziś mają wpływ na to, jak wygląda nasze jutro. VIVO to innowacyjne materiały oplatające oryginalne formy. Szwy tworzące naturalne wzory i kształty wygodnie układające się w dłoniach. Wybierz swój model i przewieś go przez ramię. Dotknij, otwórz, zamknij, pogładź, dorzuć drobiazg. Używaj zgodnie ze swoją naturą. Wyobraźnia podpowie Ci najlepsze rozwiązania.
Ambasadorzy zmian. Anna Pięta: Zadawanie pytań i mówienie o przestępstwach branży mody dało mi łatkę aktywistki
390.jpg

Poznajcie pasjonatów, aktywistów, ludzi, którym zależy! W cyklu "Ambasadorzy zmian", który powstał we współpracy z portalem Noizz.pl, przedstawiamy inspirujące osoby, które uświadamiają nam negatywne zmiany jakie zachodzą w środowisku na skutek działalności człowieka i próbują im przeciwdziałać. Pierwsza z bohaterek cyklu, Anna Pięta - ambasadorka kolekcji VIVO - odpowiedziała na nasze pytania dotyczące współczesnego pojmowania bycia "eko" w branży mody, wyborów konsumenckich i sensu zmian, które już widzimy na rynku.

Premiera online kolekcji VIVO
386.jpg Miała być kolacja z degustacyjnym, wegańskim menu i wieczorny event dla dziennikarzy i fanów marki. Pandemia i rządowe obostrzenia sprawiły jednak, że planując premierę najnowszej kolekcji musieliśmy wykazać się kreatywnością. Zamiast spotkania przy winie i owocowo-warzywnym menu postawiliśmy na instagram. Pierwsza w historii ORSKA kolekcja torebek była jednocześnie pierwszą naszą premierą jaka odbyła się w przestrzeni online.
Wartości ORSKA: razem
368.jpg W cyklu tekstów o wartościach, które zakorzenione są w DNA marki ORSKA chcielibyśmy zdradzić Ci, co kryje się pod literą R. A reprezentuje ona hasło „razem”, podkreślające współtworzenie obecne na każdym etapie powstawania biżuterii projektu Anny Orskiej
Wartości ORSKA: odwaga
364.jpg

Wartości są nieodłączną częścią funkcjonowania naszej marki. To dzięki nim łatwiej pokazać Tobie kim jesteśmy i dlaczego warto być częścią naszego świata. Uświadomienie ich i nazwanie było ekscytującym procesem pełnym żywiołowych dyskusji, w którym udział wzięli wszyscy, którzy codziennie współtworzą firmę. Chcielibyśmy zaprezentować Ci wartości, które są w podstawą wszystkich naszych działań. Na łamach naszego bloga pokażemy jak je realizujemy i dlaczego są dla nas ważne. By łatwiej było Ci je zapamiętać, każda z nich zaczyna się od pierwszej litery nazwy firmy. Dziś chcielibyśmy opowiedzieć Ci o ODWADZE, która jest pierwszą z wartości wpisanych w DNA ORSKA.

Inicjatywy i organizacje, które razem z nami wsparliście w 2020 roku
360.jpg

Każdego roku wspieramy w ORSKA ważne inicjatywy i organizacje, których misja bliska jest temu, w co wierzymy. Jako marka świadoma i odpowiedzialna społecznie uważamy to za swój obowiązek. Jesteśmy dumni, że nasz drobny gest pomaga budować potrzebną i pożyteczną całość, że razem z ludźmi, którzy nie boją się poświęcać swojego czasu dla wspólnego dobra, stawiamy kroki na ścieżce prowadzącej do ważnego celu. W całym procesie nieocenione jest również Wasze zaangażowanie – to wy kupujecie produkty, z których dochód lub jego część, zmienia otaczające nas środowisko. Dla nas to istotne, więc chcielibyśmy podsumować nasze zeszłoroczne aktywności i podzielić się z Wami efektami naszych wspólnych działań.

Insekty - jesienna kolekcja ORSKIEJ
356.jpg INSEKTY to kreatywny sposób na obrócenie czegoś nieprzyjemnego, odpychającego w przedmiot fascynacji i pożądania. Pancerze i czułki insektów, mieniące się złotem i srebrem, wycięte z metalu, połączone śrubkami, zmuszają do obserwacji, ale też pomagają spojrzeć na owady w inny, nieco bardziej przyjazny sposób.
Extreme Sport Summit
354.jpg Już tej jesieni 2015 roku ORSKA zaprezentuje nową odsłonę kolekcji Extreme Sport. Limitowana seria SUMMIT stworzona została według projektu Anny Orskiej z niepowtarzalnych materiałów, z wykorzystaniem wielowiekowej technologii.
Biżuteryjny zielnik ORSKA
352.jpg ORSKA zaprojektowała swój długowieczny zielnik. Ma tę przewagę nad tradycyjnym, że nie musi być podziwiany jedynie na kartach książki, rozdzielonych pergaminem. Można nim ozdobić własne ciało.
NANO - futurystyczna inspiracja stylistyką ART DÉCO
350.jpg W butikach ORSKA pojawiła się ażurowa kolekcja biżuterii w geometrycznych kształtach. Kolekcja Nano na podobieństwo stylu art déco, łączy uznanie dla eleganckiej sztuki przeszłych epok, z entuzjazmem dla nowoczesności, wyrażonym przez inspiracje konstrukcyjnymi elementami hardware, wszechobecnej technologii.
Nowa kolekcja Plantis już w butikach
346.jpg ORSKA uformowała już zdrowe pędy i silne liście, zatem przyszedł czas na pełen rozkwit. Projektantka Anna Orska, jako zdeklarowana entuzjastka wszystkich rodzajów kwiatów, wybrała czternaście gatunków...
Historia powstania kolekcji Bali
342.jpg Podróż Anny Orskiej do Nepalu, podczas, której powstała pierwsza orientalna kolekcja ORSKA, zapoczątkowała nowy, ważny rozdział w życiu marki. Odnalezione tam bogactwo inspiracji i doświadczeń, popchnęło projektantkę do poszukiwania kolejnych, bogatych kulturowo regionów, w których powstaną następne rękodzielnicze projekty.
Technologia 3D w jubilerstwie
340.jpg Orska oswoiła technologię druku 3D. Posługuje się nią w swoich projektach już od 5 lat. Druk 3D jest coraz powszechniejszym zjawiskiem zatem warto wiedzieć jak dokładniej wygląda wykorzystanie tej współczesnej technologii, chociażby w tworzeniu biżuterii. Czy możliwe jest połączenie tradycyjnego warsztatu jubilerskiego i nowoczesnych, zaawansowanych rozwiązań zachowując rzemieślniczy charakter tworzonych projektów?
Spotkanie ORSKA team na szczycie
338.jpg Niedawno nasz rozproszony zespół miał przyjemność spotkać się na malowniczej Warmii. Nie da się ukryć, że wybraliśmy wspaniały czas na ten warsztatowo-projektowy wyjazd. Warmia i Mazury oszołomiły nas morzem zieleni i dzikością natury, tak odmiennej od naszego codziennego miejskiego pejzażu.
PRESS DAY AW16/17
336.jpg ​Jesień już czuć w powietrzu a wraz z nią nadszedł kolejny sezon w świecie mody. Czas zatem na prezentację trendów AW16/17. Szesnastego września 2016 roku podczas Press Day domu handlowego Mysia 3, ORSKA miała przyjemność przedstawić przedpremierowo dwie nadchodzące kolekcje.
Press Day SS16
334.jpg Nadchodzi wiosenny sezon, a wraz z nim nowe trendy. 31. marca, podczas Press Day w domu towarowym MYSIA 3, można było się przekonać jakie propozycje na wiosnę/lato 2016 przygotowało dla nas wiele atrakcyjnych marek. My również skorzystaliśmy z okazji aby pochwalić się naszą wiosenną kolekcją DISSOLVE, która będzie dostępna w butikach stacjonarnych oraz w butiku online już od połowy kwietnia.
Przedpremierowy pokaz kolekcji Dissolve
332.jpg Pod koniec marca 2016 roku odbyła się kolejna, już siódma, edycja Klubu Klienta Starego Browaru. Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar to swoista kolebka ORSKIEJ.
Powstawanie kolekcji Dissolve
330.jpg Obserwowanie farby rozpływającej się w wodzie jest jak patrzenie na chmury. To co widzisz zależy wyłącznie od twojej wyobraźni. Farba mieszająca się z wodą może być dymem poruszającym się w zwolnionym tempie, niebem o rożnych porach dnia, kolorowymi wstążkami na wietrze. Tylko jedno jest pewne – to co widzisz istnieje tylko na ułamek sekundy i jest nie do powtórzenia.
Premiera kolekcji Dissolve
328.jpg W piątek 22. kwietnia 2016 roku w Starym Browarze odbyła się oficjalna premiera wiosennej kolekcji Ani Orskiej. Wszystkim bardzo dziękujemy za przybycie. Ogromną radość daje nam możliwość spotkania się z Wami i pokazania nad czym pracowaliśmy ;)
Rundo - kolekcja inspirowana żywiołem
326.jpg Nieprzypadkowo metaliczne kolie, bransolety i pierścienie z kolekcji Rundo łączy z wodą niezwykłe podobieństwo. Ten żywioł jest szczególny dla projektantki Anny Orskiej. Z jednej strony koi, wyzwala i daje radość, z drugiej strony onieśmiela i przejmuje swoją potęgą.
D'ORSKA eau de parfum
324.jpg Marka ORSKA to suma charakterystycznych, rozpoznawalnych składników, wśród których, oprócz niezwykłego designu, można znaleźć atrakcyjną grafikę i ciekawą nutę zapachową, pojawiającą się w momencie otwarcia opakowania z ulubioną biżuterią.
Frost - zimowa kolekcja biżuterii ORSKA
308.jpg Piękno ponadczasowych przedmiotów ma zawsze swój początek w naturze. Nowa odsłona kolekcji Frost projektu Anny Orskiej, powstała pod wpływem inspiracji pękającym lodem.
Vietnam by ORSKA - Anna Orska o projektowaniu w podróży
302.jpg Anna Orska to postać nietuzinkowa, co znajduje odzwierciedlenie w projektowanej przez nią biżuterii. Artystka znana z wykorzystania niestandardowych materiałów, takich jak sprzęt wspinaczkowy, kowalstwo artystyczne czy otoczaki z hiszpańskich plaż, od kilku lat eksploruje kolejne, nietypowe dla jubilerstwa obszary. W poszukiwaniu inspiracji oraz nowych technik wytwarzania komponentów godnych biżuteryjnej oprawy, Anna Orska rusza w podróże do odległych miejsc, słynących z rękodzieła niedostępnego w Polsce.
Doskonała niedoskonałość pereł
296.jpg Perły to skarb natury, którego atutów nie trzeba zachwalać. Urzekły ludzi przed wiekami i nie tylko się nie znudziły, lecz od nowa odkrywają przed nami swoje walory. Niegdyś były cenione wyłącznie te doskonale kuliste, o nieskazitelnej kremowej barwie. Dziś najpiękniejsze perły przybierają bardzo różnorodne kształty, rozmiary i kolory. Właśnie one skradły serca współczesnych kobiet. To dowód na to, że gdy przestajemy podążać za określonym wzorcem piękna, odkrywamy znacznie bardziej zróżnicowany, ciekawszy świat.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl