Pressday kolekcji Bali na Mysiej 3

​Po wielu miesiącach wysiłków, ciągłego podnoszenia poprzeczki, gonienia za celami, które wciąż się oddalają, nareszcie pakujesz plecak i wsiadasz w samolot. Bilety na ten lot miałeś od miesięcy. Już tyle razy sprawdzałeś czy nie zginęły, że niełatwo je rozczytać. Ale doczekałeś się, już lecisz. A jutro lądowanie na egzotycznej wyspie. A teraz wyobraź sobie, że na tę egzotyczną wyspę lecisz pracować. Co ciekawe czujesz z tego powodu kosmiczną radość i ekscytację. Nie masz pojęcia co się stanie, ale coś na pewno się stanie.

Teraz już wiesz co czuła Anna Orska w drodze do Indonezji, gdzie narodziła się najnowsza kolekcja marki ORSKA. Na początku marca grono osób wtajemniczonych w owoce tej podróży znacznie się poszerzyło. Przyjaciele marki, dziennikarze i styliści otrzymali pocztówkę z Bali, z lakonicznym i odrobinę enigmatycznym zaproszenie na Press Day prezentujący przedpremierowo kolekcję Bali. 7. marca Ania Orska wraz ze swoimi najnowszymi dziełami z podróży wyczekiwała gości w warszawskim butiku w domu handlowym Mysia 3. Na miejscu czekały doskonałe azjatyckie przysmaki. Urocze zawiniątka w liściach bananowca łatwo było pomylić z prezentami, co nie ułatwiało podjęcia decyzji o ich konsumpcji. Czasem jednak warto poświęcić formę dla zawartości ;) Na szczęście uwagę większą od jedzenia przykuły rzemieślnicze dzieła, które przywędrowały do pracowni ORSKA prosto z Indonezji. W trakcie press day  projektantka miała okazję opowiedzieć jak doszło do powstania kolekcji, kto ją współtworzył i skąd pochodzi inspiracja do niej. Ku uciesze słuchaczy znalazła też parę chwil by streścić swoje przygody z gekonami, zwierzętami gospodarskimi, balijskimi świętami i życiem w indonezyjskiej wiosce.

Po licznej frekwencji wnosimy, że te atrakcje usatysfakcjonowały naszych gości i obiecujemy w przyszłości nie schodzić z poziomu. Tym bardziej, że niebywale miło było nam gościć wszystkich przybyłych, dzięki, którym postała wyborna atmosfera. Dziękujemy za uwagę, entuzjazm, wszystkie miłe słowa i nie słabnącą motywację do działania.  Pełnoetatowo kolekcja zagości w butikach 31, marca, zapraszamy serdecznie!